pondělí 3. března 2014

3.3.2014

Už je březen, Anež, nebo-li Ajka měla včera svátek. Nového je nic, jenom jsem trochu vzdělanější, neboť pořád šrotím dějepis, filosofii, sociologii, atd. Takže i kdyby to nakonec bylo k ničemu, rozhodně to není zbytečné, některé věci jsou velmi zajímavé, zvlášť mě baví ta historie a filosofie mě bere částečně jen kvůli tomu, že je toho obrovské kvantum a za pár měsíců se to holt všechno našrotit nedá. Taky jsem se hlásila do konkurzu na stavební referentku v Pustkovci, ale vzali někoho jiného, což mě nepřekvapilo, bo takové místo určitě zaplácli nějakým známým.
Děti jsou na tom dobře, Emilka teda furt stávkuje s mluvením ve školce a celkově se odmítá bavit s cizími lidmi, i s babkami, no ale nenadělám nic. Občas ju slyším, že mluví ve větách a výslovnost se taky zlepšuje. S Anež žádné potíže, teď se těší na zimní Apaluchu v Horní Lomné. Letos nebyl přes zimu žádný sníh, a to ani na horách, sáně jsme nepoužili ani jednou a ani na Rajské Boudě jsme nebyli sáňkovat, jenom na vycházce, kdy zkraje února bylo kolem deseti stupňů a suché cesty. Takže ani na Apaluše zimní radovánky nebudou, chlapi budou muset něco vymyslet.
Děda Mirek je v lázních Teplicích nad Bečvou, zajedem tam, Radek dostal přidáno, ovšem má víc práce, já jdu na pracák až v květnu a pak plánuju, že zajdu na sociálku a budu žena v domácnosti, protože prý budou se mnou dělat na pracáku nějaké brykule a o to jim nestojím.
Dovolená bude letos v červenci na Slovácku, budeme bydlet na statku, tak snad budou děcka spokojené, já rozhodně, bo já si to užiju skoro všude.

Žádné komentáře: