neděle 11. ledna 2015

11.1.2015

Nový rok!!!
Máme se fajn, kromě drobností. Děti jenom virózy, napíšu něco o Anežce a škole. Příští týden jsou třídní schůzky, bude pololetí a první vysvědčení. Jak nám to jde? Jde to docela dobře, zatím krásně stíhá, po Vánocích byla trochu mimo, dostala "véčko", jako že něco pokazila, učitelka dává špatné známky jenom když se fakt naštve. Celkem to jede, písmenek už umí hodně, počítání do osmi a zdá se mi, že málo píšou. Ale ve škole se ještě napíšou...
Jak ji zkouším ze čtení, já budu mít taky zkoušku ze čtení, z fonetiky anglické. Mám za sebou pár zkoušek, zatím je dávám, teď ta fonetika a pak anglická lingvistika a už to nejhorší bude za mnou. Jsem se docela uklidnila, když jsem udělala zkoušku z AJ praktického jazyka na 85% nemocná tak, že jsem musela odejít ze zkoušky dřív a vykašlat se na chodbě. Ani jsem si to nezkontrolovala. Až si říkám, že to doktorka spletla a vyměnila papíry s někým jiným. Takže jim tam v pátek přečtu kus pohádky, zodpovím doplňující otázky, další pátek napíšu test a pak už zas začnu normálně žít.
Vánoce proběhly nemocně, prakticky všichni jsme byli choří, snad kromě Radka. Já jsem měla hnusný kašel, děcka horečky, záněty středního ucha, mama zlomenou ruku, tata střevní pohromu. Jinak fajn, kapr měl chuť, stromek jsme odstrojili až dneska, vypadal furt dobře, letos jsem dělala i cukroví, protože mama měla ruku v gypsu (už nemá).
Slyšela jsem v televizi zpívat Ricka Astleyho Cry for help, jsem si zavzpomínala, nikdy jsem ho nežrala, ale teď se mi moc líbil jeho hlas, tak si ho youtubuju, je moc fajn.
cry for help
what the world needs now
happy - cover by Farrell Williams

Žádné komentáře: