pondělí 15. září 2014

15.9.2014

Anežka je školačka. Ani jsem to neobrečela, na rozdíl od nástupu do školky před čtyřmi lety. Asi proto, že je šikovná a nemám o ni strach. Moc se těšila, ráno byla nervozní, první den jsme byli ve třídě s dětmi, měli jen jednu hodinu. Anež chodí do 1.B a jediný, koho zná ze školky, je Vojta Hrachovina. Nechápu, kdo děti rozděloval, ve vedlejší třídě je aspoň sedm dětí z Berušky a v 1.C jakbysmet. Naštěstí je tam tedy Vojta. Anež mi sice říkala, že ji zamilovanost do Vojty pomalu přechází, ale říkala jsem jí, že kamarádit se můžou pořád, že se nic nemění. :-) Už si našla kamarádku Elišku, shodou okolností její mama je bráchova sousedka na patře v domě a je to vlastně i jeho kámoška, neboť o Peťovi ví pomalu věci, které ani já nevím. Eva se chce družit, no, já ani tak ne, ale kvůli děckám se stejně budeme potkávat. No a paní učitelka? Nemám z ní bůhvíjaký pocit, ne snad, že by byla úplně marná, ale má problém zvládat zlobivé děti a ovlivňuje ji to ve vyučování. Prostě je nervní a podle mě by jako učitelka prvňáků být neměla. Bude dělat velké rozdíly v přístupu k hodným a divokým dětem. Anež je docela hodná, my s ní problém mít nebudeme, snad. Když se nad tím zamyslím, tak nějak bych asi reagovala na malé děcka já, která se na to nehodí.
Co se týká mě, jsem studentkou Palackého univerzity v Olomouci, začínám 26.9. a už teď jsem posraná strachy. Makám s anglinou, čtu a poslouchám a snad se budu zlepšovat. Mám zapsané předměty za 31 kreditů, jak to bude se splňováním, nemám tucha. Nemám co ztratit. S ježděním do Olomouce to nebude tak žhavé, párkrát za semestr, ve zkouškovém to bude jinak, to se uvidí v lednu a únoru. Přijímačky dopadly tak, že ze 32 těch, co se dostavili, brali 12, v anglické části jsem měla 82% a byla 4.-5., ve všeobecném testu jsem měla 80% a byla 1. Jedna holka napsala AJ test na 92%, měla horší ten všeobecný. Tato holka nebude mít s anglinou problém, o mně se to říct nedá. Tak se jdu zas zlepšovat.

Žádné komentáře: