úterý 3. června 2014

3.6.2014

Trochu jsem poslouchala Byron Katie, mrkla jsem na její stránky:thework, je tam podrobně vysvětlena její metoda zklidnění, získání nadhledu nad životem. Nezkoušela jsem metodu na sobě, zatím, ale zřejmě do určité míry funguje, v závislosti na tom, jak je člověk otevřený možnosti podívat se na problém z jiného úhlu. Některé části té tzv. Práce jsou mi proti srsti, ono je těžko vysvětlovat ženě, která je zničená z náhlé smrti své dcery, že by na této situaci mělo být i něco dobrého, dokonce člověka nutí smrt vítat. Já rozumím, čeho se chce B.K. dobrat, mám ale pochybnosti o tom, jestli běžně uvažující člověk je schopen takového vhledu, B.K. je osvícená, ta tvrdí, že Bůh je vždy dobrý a že existuje jen friendly universe a žádný jiný, ovšem mně na tom něco vadí, i když mám záblesky, kdy vím, že má pravdu. Taky jsem tak žila, taky jsem cítila tu lásku všude kolem, teď žiju v těch svých zaprděných "problémech" a nevím, jak z toho ven. Vlastně vím, co to kecám. Aspoň záblesky zbyly...
Emilka má zítra donést do školky popcorn, tedy nehotová kukuřičná zrnka na upražení v mikrovlnce. (Kterou mají ve školce.)  Budou vyvádět nějaké brykule, asi vyrábět různé figurky, komu to nepůjde, ten surovinu sní :-), jsem zvědává, co paní učitelky vymyslí.
V sobotu jsem se připojila k rodině a vyrazili jsme na Dětský den, který proběhl v Trojanovicích, v hotelu Gurmán. Další vydařená akce, každý rok probíhá prakticky stejně, jen na jiném místě. Koníčci, buřty, karaoke, soutěže, pohoštění.. Potkala jsem tam plno známých od bratra, Jura tam byl s děckama. Odpoledne celkem pršelo, ale to hlavní se stihlo ještě před deštěm. A Anežka zpívala na karaoke Když jde malý bobr spát, sama si to vybrala, měla jsem radost. Pomáhala jsem jí s textem, další naše oblíbené dětské písničky tam už neměli, tak si zazpívala s kamarádkou Skákal pes...

Žádné komentáře: