středa 18. června 2014

18.6.2014

Tak je to za mnou. Včera jsem si udělala výlet do Olomouce a skládala zkoušky na UPOL. Celkově pocit nic moc, protože mi pár otázek uniklo vlastní vinou, jak jsem si nepamatovala už jednou učené věci, pár otázek jsem díky učení dala, další bych dala i bez učení a jiné jsem nedala, protože mi nic neříkaly, nebo jsem se sekla. Nemám ani ponětí, jak jsem dopadla ve všeobecném testu, test z angličtiny tipuju na lepší. Minulý rok brali v mé kombinaci oborů 6 lidí z 26, takže s vidinou dojíždění do Olomouce se pomalu loučím. Je docela možné, že kdybych nezvrtala těch pár otázek, o kterých jsem měla povědomí, že by to stačilo, ale to se uvidí. Do Ostravy jsem přijata, tam brali většinu a já jsem byla desátá z šedesáti devíti. Potkala jsem včera před fakultou Maju, dělala stejné zkoušky a já jsem nevěděla, že ve stejný den, jinak bych se s ní domluvila, jela i jiným vlakem. Když jsem to měly za sebou, šly jsme do centra, daly si v jídelně oběd, utěšovaly se, prošly se, daly kafe a jely domů, zase každá jiným vlakem. Maja je těhotná, bude na podzim rodit, podle mě by bylo lepší, kdyby se teď nedostala, protože s čerstvým miminkem si učení neumím moc představit. Výsledky budou na netu nejpozději 2.7. a to mám zápis v Ostravě. Ale stejně si myslím, že se nebudu muset rozhodovat.
Anežka má novou aktovku. Teda spíš batoh. Vzala jsem ho hlavně kvůli 50% slevě, stál 680Kč. Je pěkný, barevný, Anežka má radost, tak uvidíme, jak se osvědčí. Je to firma Topgal, vyrábí dětské batohy všeho druhu a tento je v kategorii prvňáčků. Mluvila jsem na pískovišti s maminkou Natálky, je to fajn ženská, myslím, že bychom klidně mohly být kamarádky, no a ta mi tu značku doporučila. Vyrábějí se i klasické aktovky, tedy ne z materiálu, jako kdysi, jsou lehké a pevné, my máme batoh s vyztuženými zády, bude se jí určitě líp nosit.

Žádné komentáře: