středa 21. května 2014

21.5.2014

Proč se mi pokaždé zdá, že se tady nemůžu svobodně vypsat? Tolik zajímavých myšlenek se mi honí normálně hlavou a když si sednu k počítači, že sem něco napíšu, tak mám najednou pocit, že píšu slohovku na známky. No nic. Anežka je momentálně na výletě v Hradci nad Moravicí na zámku a v parku. Počasí nemohlo být lepší, je jasno a odpoledne bude kolem 26st. Emilka už má výlet za sebou, jeli do Hlučína na ranč.
No, a co se týká mě, mám po prvních zkouškách. V Ostravě. Asi dva týdny před nimi jsem začala tak intenzivně skřípat zuby, že mě pak celý den bolely. Musela jsem si koupit ještě jednu dlahu, což ovšem pomohlo jen málo, takže kromě nervů přes den jsem ještě trpěla bolestmi. Zkoušky jsem udělala na 83%. Není to málo, ale mohlo to být lepší, každopádně nemusím být ze sebe zklamaná, vzhledem k situaci jsem udělala skoro maximum, čeho jsem byla schopna. Teď se uvidí, jestli to stačilo. 17.6. jedu ještě do Olomouce, tam je zkouška těžší, tak to pojmu jako výlet. Po těch zkouškách se mi citelně ulevilo, spadl ze mě kámen, ovšem na skřípání se to zatím moc neprojevilo, tělo je stále vystrašené. Jo, na pracáku už nejsem, jsem teď v domácnosti. Což znamená, že Anežka nesmí ve školce spát, takže je beru obě po obědě. To mi neva, to hlavní učení už je za mnou, teď mi zbývá ekonomie a opakování češtiny a angličtiny a toho, co jsem se naučila. Na počítačovou gramotnost jsem rezignovala, opravdu nemůžu znát všechno.
Smrdí žížaly. Před asi týdnem pořádně lilo několik dní, až se naplnily řeky a zem se nasákla vodou. Ta nasáknutá hlína zvláštně voní, jako děcko jsem si zafixovala, že to tak divně smrdí žížaly, které vylezou z půdy na chodníky. Ani nevím, proč se mi vybavují takové hlupoty. :-)
Tady v červenci jedeme, jsem na to tak zvědavá...http://www.hornackafarma.cz/

Žádné komentáře: